האם בכל בניין ישר צריך לבצע איטום קיר חיצוני?

ישנם סוגים רבים של איטום חיצוני. הם משתנים במחיר, במרקם, בצבע ובעמידות. אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהם משרתים את אותה מטרה – לאטום את הקירות החיצוניים של הבית שלכם ממים, אבק ולכלוך. חלק מהחומרים שיכולים לשמש כחומר איטום חיצוני הם אטם סיליקון, צבע לטקס, אטם גומי בוטיל וקצף פוליאוריטן. חומרי איטום לקירות חיצוניים משמשים להגנה על הקירות החיצוניים של הבית מפני נזקים. הם משמשים גם להפחתת הסיכון לצמיחת עובש וטחב.

ישנם שלושה סוגים של איטום קירות חיצוניים:

1) פריימר-סילר,

2) איטום, ו

3) גימור מזויף.

פריימר-סילר מיושם בדרך כלל על קיר גבס לפני צביעתו או על עץ חשוף או בטון לפני מריחת צבע. איטום מיושם על פריימר-סילר קיים כדי לספק מחסום מפני חדירת לחות. גימור מלאכותי מיושם כציפוי גימור מעל פריימר-סילר או איטום כדי להעניק לקיר מראה מוגמר יותר. איטום קירות חיצוני הוא החלק החשוב ביותר בקיר החיצוני. זהו נוזל שניתן למרוח על המשטחים החיצוניים של הבניין כדי לספק הגנה מפני מים, אוויר ולחות. איטום קירות חיצוני הוא סוג של ציפוי חיצוני המיושם על קיר חיצוני קיים. מטרתו של סוג זה של איטום היא להגן על המשטח הבסיסי מפני מים, לכלוך וחומרים אחרים העלולים לפגוע במשטח.

כמה דוגמאות לסוג זה של איטום הן:

– ציפוי אקרילי

– ציפויי אלקיד

– ציפויים ביטומניים

– ציפוי אפוקסי

– ציפויי פוליאוריטן

– חומרי איטום מסיליקון

איטום קיר חיצוני מספק מחסום הגנה מפני רטיבות, חרקים ומזיקים אחרים. זה גם עוזר להפחית את הרעש מבחוץ.

1) הסוג הנפוץ ביותר של איטום קירות חיצוניים הוא צבע על בסיס לטקס שנוסח בתוסף מיוחד כדי לספק הגנה לטווח ארוך.

2) הסוג השני של איטום קירות חיצוני הוא צבע אקרילי המיושם בדרך כלל על פני השטח של המבנה החיצוני בו הוא יבוא במגע עם גשם, שלג או מקורות מים אחרים.

3) צבעי אקריליק יקרים יותר מצבעי לטקס ויש ליישם אותם בתדירות גבוהה יותר מכיוון שהם נשחקים במהירות כאשר הם נחשפים למים ואור שמש.

חומר איטום הוא נוזל המוחל על משטחים כדי למנוע מהם דליפה. חומרי איטום מיושמים בדרך כלל על חיבורים, תפרים וסדקים על פני השטח של קירות חיצוניים. סוג האיטום הנפוץ ביותר הוא צבע על בסיס לטקס, אותו מורחים על פני הקיר ולאחר מכן צובעים עליו. סוג זה של איטום ניתן למצוא בחנויות צבע פנים וחוץ כאחד. איטום הקירות החיצוניים שלך הוא דרך מצוינת לשפר את אורך החיים והחוזק שלהם. סוג האיטום הפופולרי ביותר המשמש למטרה זו הוא האיטום על בסיס לטקס.

להלן כמה מהיתרונות של שימוש באיטום קירות חיצוני:

– מגן על הצבע מפני דהייה, סדקים וקילופים

– שומר על לחות וחרקים

– מונע נזקי מים למבנה

בחלק זה, נדבר על איטום קירות חיצוניים. איטום קירות חיצוני הוא נוזל הנמרח על החלק החיצוני של הבניין כדי לספק הגנה מפני חדירת מים. ישנם שני סוגים של חומרי איטום לקירות חיצוניים: אטמים וציפויים. אטמים מיושמים רק במפרקים, סדקים ופתחים קטנים אחרים. ציפויים מיושמים בדרך כלל באזורים גדולים יותר כגון הפינות או בחלק העליון של הקיר. יש לאטום קירות חיצוניים בכל אחד מסוגי המוצרים מכיוון ששניהם מספקים הגנה מפני חדירת מים מגשם, הפשרת שלג או עיבוי מיחידות מיזוג אוויר. איטום הקיר החיצוני הוא נוזל הנמרח על הקיר החיצוני על מנת לספק הגנה מפני מים, אוויר ואדים. האיטום מסייע בהפחתת רמות הלחות בקיר. איטום הקירות החיצוני מיושם בדרך כלל כסרט דק על פני מצע הבנייה. עובי הסרט הזה יהיה תלוי בכמה חדירת אדי מים התרחשה וגם בכמה אדי מים שצריך להכיל בתוך מעטפת הבניין.

ישנם סוגים שונים של חומרי איטום לקירות חיצוניים, אותם ניתן לסווג באופן נרחב לשתי קטגוריות:

– סוג מבוסס אקריליק או סיליקון:

– סוג מבוסס סיליקון או אקריליק:

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

10 טיפים לשרוד בחדר בריחה ולצאת מנצחים

דמיינו את הריגוש הדופק של הספירה לאחור, את הקירות המעוטרים בסמלים מסתוריים, ואת החפצים החידתיים הפזורים מסביב – אוצר בלום של חידות שרק מחכות להיפתר. זהו עולמו המחשמל של חדר בריחה, מקום שבו שכל מהיר ועבודת צוות פותחים את הדרך לניצחון. הרפתקאות סוחפות אלה שבו את ליבם ומוחם של מחפשי ריגושים ברחבי ישראל ומחוצה לה, ואתגרו אותנו להיכנס לסיפור ולהתגלות כגיבורי הדרמה האמיתית שלנו.

מסעדות איטלקיות
בלוג

מדוע מסעדות איטלקיות הן הטרנד החם ביותר בעיר?

עם קרשנדו של אנרגיה שוקקת וניחוחות מתנופפים, מסעדות איטלקיות הטילו כישוף מענג על הנוף הקולינרי. סודות לוחשים של בצק תופח בעדינות, רוטב מבעבע לשלמות וגבינה שנמתחת עד השמיים ריתקו חובבי אוכל למרחקים. אבל מה יש במפעלים האלה שלכאורה כל חובב אוכל לוחש 'דליזיוזו'? בין אם זה החיבוק הנלהב של אוכל מנחם או הפיתוי של טרטוריה אפלולית שמרגישה כמו צעד לתוך סמטה מרוצפת אבן ברומא, התשובה היא רבת פנים ועשירה כמו סמרטוט חסון.

נר ריחני
בלוג

כיצד להכין שמני ריח מעוררי חושים לנרות ביתיים

דמיינו את החיבוק העדין של ניחוח מנחם הנישא בביתכם, ומשנה את החלל בהבהוב של להבת נר. אמנות הכנת הנרות משתלבת עם הפרקטיקה העתיקה של ארומתרפיה, ויוצרת סימפוניה של ניחוחות שיכולים להרגיע את הנפש, להמריץ את הנפש ולעורר זיכרונות יקרי ערך. בלב ישראל, בה פורח שוק הניחוחות הייחודיים והשופעים, עיצוב השמן מעורר הריח המושלם לנרות ביתיים הפך למסע חושי אהוב על רבים.

בלוג

האלגנטיות הנצחית של מיטות ברזל

מיטות ברזל עמדו במבחן הזמן, משדרות אלגנטיות נצחית כובשת ומקסימה. עם הקסם שאין שני לו, מיטות אלו הפכו למרכיב עיקרי בבתים רבים, והוסיפו נופך של תחכום לכל חדר שינה. במאמר זה, נחקור את המשיכה המתמשכת של מיטות ברזל ונעמיק בסיבות לכך שהן ממשיכות להיות בחירה פופולרית עבור חללי פנים מסורתיים ועכשוויים כאחד.